Založ si blog

Hlupa posta

V roku 2009 som prišla na čaro online nakupovania. Nemám rada nakupovanie v obchodoch, keď sa človek musí prehrabovat v kvantách oblečenia, ktoré inak vyzerá na vešiaku a inak na človeku. Keďže mám celkom fajn konfekčnú veľkosť, tak som sa rozhodla, že si budem odteraz oblečenie kupovať online. Čo môže byť jednoduchšie, ako si „vyklikať“ do košíka oblecenie, ktoré je veľakrát lacnejšie a kvalitnejšie a dať si to poslať domov? Stačí kreditka a do pár týždňov máte oblečenie doma. Pri tom vsetkom si pozrem zapas mojich bc prievidza a mam nakupene.

Problém nastane, ak si vás niekto zodpovedný za doručenie balíka vyhliadne a začne vám vaše balíky na ceste k vám kradnúť. Jednému takémuto „škriatkovi“ som sa trafila do vkusu a konfekčnej veľkosti a moje balíky sa začali magicky strácať. Od roku 2009 som stratila odhadom asi každý 3. balík (dokopy asi 15 balíkov), hodnotu radšej ani nevyčísľujem, a tak si pobehuje po svete človek, ktorému som kúpila prsteň, podprsenku, tričká, letne saty, svadobný podväzok s iniciálami mojej dobrej kamarátky a jej manžela, damske plavky a dokonca aj moje promočné oznamká. Čo dodať? Asi len, že nech mu to slúži, že karma si ho nájde.

Balíky boli najmä zo zahraničných etablovaných obchodov,  ktorým dôverujem a ich postoj bol plne profesionálny a peniaze za stratený tovar mi zatial vždy vrátili, prípadne mi poslali náhradný tovar. Keďže moje balíky sa strácajú, začala som si niektoré svoje veci dávať doručovať kamarátke na inú bratislavskú adresu a hádajte čo? Zatiaľ sa mi nestratil ani jeden balik.  Tie iste obchody, ktorých balíky sa mi strácajú, sa ako zázrakom v pohode doručujú na adresu mojej kamarátky. Nemôžem ju ale zaťažovať stále, a preto som si môj posledný balík dala doručiť domov, bohužiaľ neúspešne.

Poviete si, prečo píšem tento blog až teraz? Až minulý týždeň mi totiž mama povedala, že pani poštárky na našej pošte Bratislava 51 sa jej sťažovali, že sa neviem chovať, keď som sa tam minulý pondelok došla so sestrou sťažovať, že sa mi stratil ďalší balík. Tety poštárky ma už poznajú po mene, keďže tam chodím kvôli strateným balíkom ako na klavír. V balíku, čo sa mi stratil tento mesiac, boli veci, ktoré si chcela moja sestra vziať na dovolenku minulý piatok a v plavkach by  vyzerala ako emily ratajkowski, bohužiaľ, zostali jej len oči pre plač.

Každopádne na našej pošte mi oznámili, že mi nevedia pomôcť, lebo moje balíky prídu z centrálnej pošty na Tomášikovej na poštu Bratislava 5, kde si ich prevezme poštárka a má mi ho doručiť. Mám sa podľa nich ísť sťažovať na Tomášikovu, alebo na poštu Bratislava 5. Keďže pracujem na Tomášikovej, tak som sa tam skočila v stredu porozprávať s pani poštárkami. Týmto by som sa chcela poďakovať hlavne pani poštárke na pošte Tomášikova, ktorá pracuje na medzinárodných reklamáciách. V kľude sa so mnou porozprávala, veľmi si cením jej ľudský prístup a to, že mi chcela pomôcť, aj keď nebola za okienkom. Poradila mi napísať sťažnosť cez stránku Slovenskej pošty. Viem, že sa tým asi veľa nezmení, ale skúsim to.

Ak sa k tomu dostanem, tak vám nabudúce napíšem moju skúsenosť s Poštovým kuriérom Slovenskej pošty, ako vraví môj kolega – „srandy kopec“.

Vymiera slovencina?

25.03.2014

Momentalne sa stale niekde rozprava, ze anglictina sa rozsiruje po celom svete a ze onedlho sa bude rozpravat len nou a ze slovencina postupne zanikne a atd atd… Nuz priznam sa, ze nie tak celkom mi lahodi, ked vsade naokolo sa nahradzaju nase slovenske slova tymi anglickymi. Ba co viac! Oni sa dokonca aj sklonuju so slovenskymi koncovkami. Ved je to nechutne… „Nemali by sme missnut [...]

Otrasne podmienky

15.03.2014

Sľúbila som, že napíšem o superluxusnom ubytovaní, ktoré nám veľkodušne zaistila agentúra a o ktoré sme sa museli deliť s myšami, mačkami a opilcami. Do Prahy sme dorazili o pol dvanástej večer. Nie o ôsmej, pol deviatej, ako nám bolo sľubované. Po skoro 18 hodinách cesty autobusom, pričom posledných piatich hodinách bez akejkoľvek prestávky, lebo „máme [...]

Vtipne prihody z bazaru

10.03.2014

Človek by neveril koľko zábavy zažije pri takej obyčajnej činnosti, akou je predaj vecí cez internetový bazár. Občas naozaj neviem, či sa mám smiať alebo plakať nad všetkým čoho sú ľudia schopní, keď chcú ušetriť. Každý chce predať čo najdrahšie a kúpiť čo najlacnejšie, to je jasné. Ale niektorým ide asi iba o to aby ma pobavili. Nákupy „z druhej [...]

SR ÚV MZVEZ Fico Blanár rokovanie kontrola TK BAX

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59

Opatrenia v podobe prevzatia časti utečencov alebo finančnej či materiálnej pomoci pre krajiny zasiahnuté prílivom migrantov označil pred novinármi za diktát, nejde podľa neho o solidaritu.

žiga

Záverečné reči v procese so Štefanom Žigom nakoniec neodzneli

16.04.2024 11:46

Obhajoba proti rozhodnutiu podala sťažnosť. Tou sa bude zaoberať Najvyšší súd SR.

Kukláči / Polícia /

Kukláči so samopalmi zasahovali v Kaplnej. Pri akcii Zvar zadržali dve osoby

16.04.2024 11:22

V jednom z objektov v obci dochádzalo k nelegálnemu odčerpávaniu motorovej nafty z produktovodu vedúceho zo Slovenska do Česka. Polícia zverejnila autentické zábery zo zásahu.

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Historickú budovu burzy v centre Kodane zachvátil požiar, jej veža sa zrútila

16.04.2024 11:07

Na videu miestnych médií bolo vidieť, ako ľudia vynášajú z budovy veľké obrazy, aby ich zachránili pred ohňom. Z budovy šľahali vysoké plamene a k oblohe stúpal hustý dym.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 22224x
Priemerná čítanosť článkov: 2222x

Autor blogu

Kategórie